zondag 2 februari 2014

Bezige bij

Ik ben de laatste tijd druk geweest en heb daardoor weinig tijd gehad om een bericht te plaatsen. Maar nu is het zondag en neem ik er even de tijd voor. Het zonnetje schijnt buiten en dan ziet de wereld er altijd een stuk vrolijker uit. Maar ook al ben ik druk geweest met "verplichte" afspraken, ik ben ook lekker bezig geweest met creatieve dingen, omdat dat mijn ontspanning is. In dit bericht zal ik jullie laten zien waar ik zoal mee bezig ben. Als eerste natuurlijk de CAL 2014 deken, ik ben al iets verder dan de aangegeven toeren op facebook.


Dit is tot week 4


Dit is tot waar ik nu ben
Daarnaast ben ik ook nog hexagons aan het haken voor een oud voetenbankje die ik heb gevonden bij het grof vuil. Deze wil ik opknappen met een nieuw dekje en een nieuw verfje op de poten. Het patroon van deze afrikaanse bloem kan je hier vinden

Close-up van de Afrikaanse bloem

Het voetenbankje in oude staat

6 hexagons tot nu toe gehaakt
En dan ben ik ook nog bezig om een verkleed-/carnavalsjurk voor mijn jongste dochter te maken. Ik was hier vorig jaar al mee begonnen, maar het is er toen niet meer van gekomen om de jurk af te maken. Vorige week ben ik ermee verder gegaan en wat is het toch ook heerlijk om af en toe achter de naaimachine te kruipen. Ik vind het altijd weer leuk om te zien hoe je van een grote lap stof een kledingstuk kan maken. 

De top van de jurk

De jurk ziet er nu nog kaal uit

Zoals jullie kunnen zien ben ik echt een bezig bijtje. Ik vind het namelijk ook leuk om zentangles te maken en me bezig te houden met mixed media, maar daar zal ik een andere keer een blog over schrijven. Voor nu houd ik me maar even bezig met deze projecten :-)

Groetjes, Mariska








Geen opmerkingen:

Een reactie posten