dinsdag 11 maart 2014

Mixed Media

Het zal ergens eind 2012 begin 2013 zijn geweest dat ik voor het eerst ontdekte wat mixed media was. Ik was aan het zoeken naar inspiratie voor leuke haak ideetjes, totdat ik op deze site terechtkwam. Ik was meteen enthousiast en uiteindelijk heb ik een online cursus besteld en ben ermee aan de slag gegaan. Omdat ik het niet regelmatig doe, heb ik nog niet echt een eigen stijl ontwikkeld, maar doe ik gewoon wat mijn gevoel mijn ingeeft.

Omdat ik het wel heerlijk ontspannend vind om te doen ben ik natuurlijk nog steeds op zoek naar inspiratie en zo kwam ik ook deze site tegen. Ook zoek ik veel op you-tube, want is natuurlijk ook een onuitputtelijke bron. Hieronder een aantal van mijn creaties tot nu toe.

Dit is een van mijn eerste creaties nav de online cursus

Deze is nog niet helemaal klaar, af en toe voeg ik iets toe
totdat ik het gevoel heb dat het af is

Begonnen met verf maar het werd niet zoals ik wilde.
Uiteindelijk een kleedje geknipt, opgeplakt 
en eroverheen gedoodled. 

Toch binnenkort maar weer eens de verfkwasten pakken... 

Fijne dag!
Groetjes, Mariska

Als je vragen of opmerkingen hebt, voel je vrij om een berichtje achter te laten of om me een e-mail te sturen.









1 opmerking:

  1. Hoi Mariska ik ben op visite gekomen via de haak groep, wat leuk dat je ook aan mixed media doet! Ik wordt volger van je. Zelf doe ik sinds dit jaar mee met het agenda project ook via FB, op mijn weblog zie je een aantal voorbeelden..

    BeantwoordenVerwijderen