woensdag 29 april 2015

Heb ik wel tijd om te bloggen?

Zoals de titel al zegt ontbreekt het me regelmatig aan tijd om een blogje te schrijven. Daarnaast ben ik ook niet zo'n schrijfster, ik lees soms blogberichten waar ik lichtelijk jaloers op kan worden. Maar hè, ik kan niet overal goed in zijn, al zou ik dat wel willen natuurlijk ;-). Regelmatig moet ik mezelf ook even terugroepen en tegen mezelf zeggen dat ik ben zoals ik ben en dat is OK! Het gras lijkt namelijk altijd groener bij een ander, maar als je eens goed in hun tuintje gaat kijken, dan zie je dat het soms minder groen is als dat je dacht. Maar goed, ik dwaal een beetje af.

Ik ben inderdaad druk, met mijn gezin en ook met Studio Dromenvanger. Sinds vorige week zitten we in een nieuwe openbare ruimte en dat ging ineens heel snel. We waren niet echt op zoek naar een nieuwe ruimte, maar via via kwam dit op ons pad en daar zijn we echt heel blij mee! Dus dit betekende verven, verhuizen en opnieuw inrichten. Inmiddels hebben we al een openingsavond en een cursus in onze nieuwe ruimte gegeven. Hieronder een impressie van onze nieuw ruimte. 









Ik kan wel weer 'beloven' dat ik binnenkort een berichtje ga schrijven, maar dat doe ik niet. Ik schrijf wanneer het mij uitkomt en wanneer ik inspiratie heb, daar voel ik me prettiger bij. Ik heb weleens geprobeerd om een soort planning te maken wanneer ik een bericht 'moet' schrijven, maar dat voelt niet goed, daar krijg ik een beetje stress van zeg maar. Ik ben niet zo gestructureerd, zeg maar gerust helemaal niet haha, ik ben meer een georganiseerde chaoot en daar voel ik me het beste bij. tenzij het te chaotisch wordt, dan word ik echt gek van mezelf :-).  

Ik ga weer lekker aan de slag, al weet ik nog niet met wat ;-) en als ik dan weer zin heb om te schrijven, dan verschijnt hier vanzelf weer een berichtje. 

Groetjes, Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten