dinsdag 17 maart 2015

En zo begon het...

Het zal ergens in april 2012 zijn geweest dat ik voor het eerst bij een vriendin een tasje van Zpagetti garen had gezien. Ik vond het helemaal geweldig en ben toen ook aan de slag gegaan met Zpagetti garen. Als eerste een tasje voor mijn dochter (zie foto) en toen nog een tasje en vervolgens wat kussenhoezen, een rond kleedje (zie foto) en nog een paar kleine probeersels. 
Al gauw ging ik voor inspiratie op internet speuren en kwam ik terecht in blogland. Wauw, wat een leuke blogs heb ik gevonden, maar ook veel ;-). Niet alleen over haken, maar ook mixed media, zelf kleding maken, tekenen en noem maar op. Mijn creativiteit werd hierdoor na een aantal jaren weer opnieuw geboren. 
Ik was zo enthousiast geworden om ook een blog te beginnen, maar hoe doe je dat? Waar haal je de tijd vandaan met 4 kinderen? Er zijn al zoveel blogs. En wat als... Na lang aarzelen en kijken hoe het allemaal werkt is het zover, ik doe het gewoon!

Groetjes, Mariska

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska,

    Nou dat ziet er goed uit hoor je haakwerkjes en nu nog meer plaatsen zodat ik kan meegenieten.

    Groetjes Pamela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pamela,

    Dank voor je berichtje. Ik moet nog wel even kijken hoe het een beetje werkt ;-)

    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen